لباس کیلویی

لباس کیلویی چیست | آنچه باید در مورد لباس کیلویی بدانیم.

آیا تا به حال لباس کیلویی خریده اید؟
شاید برای خیلی از فروشندگان پوشاک جای سوال باشد که چطور می توانند لباس کیلویی بصورت عمده تهیه کنند و به مشتری بفروشند.
قبل از خواندن این مطلب پیشنهاد می کنیم با مفهوم اجناس استوک آشنا شوید.

خب بریم سر اصل مطلب! (لباس کیلویی چیست)

با توجه به شرایط اقتصادی و تورم حاکم بر کشور وضعیت خیلی از کسب و کارها به شرایط حاد رسیده است ، طوریکه باعث شده است اکثر فروشندگان پوشاک برای حفظ مشتریان و تنوع بیشتر محصولات به دنبال اجناس دیگر باشند.

خب ! پیشنهاد ما به شما وارد شدن در کسب و کار لباس کیلویی عمده است که در اینجا سعی می کنیم تمام جزئیات را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پوشاک های کیلویی هر سال از فروشگاه های زنجیره ای محبوب و صاحب برند اروپایی و آمریکایی زمانی که تخفیف های ویژه، تغییر فصل یا جایگزینی محصولات جدید با قدیمی انجام می شود؛ بصورت تک سایز یا گاهی مواقع بصورت سایزبندی کامل جمع آوری می شوند. نکته جالب اینجاست این محصولات در اروپا و آمریکا بصورت فله یا پالتی در دسته های مختلف بصورت کیلویی فروخته می شوند و این باعث می شود قیمت هر تکه لباس پایین تر از زمان تخفیف فروشگاهی آنها باشد.

پوشاک های وارداتی ما در دو گرید (درجه) خدمت همکاران عرضه می شود. گرید A+ و A

گریدA+ : به مجموعه اجناسی گفته می شوند که تمام محصولات داخل جعبه یا پک پلمپ شرکتی خود هستند که در بازار به اجناس پک دار یا جعبه دار معروف هستند. (مشاهده یک نمونه محصولات جعبه دار)

گرید A : به مجموعه اجناسی گفته می شود که هر محصول از جعبه یا پاکت شرکتی خودش خارج شده ، با تفاوت اینکه اتیکت یا لیبل روی محصول را دارند که به اجناس فله ای در بازار معروف هستند. ( مشاهده یک نمونه محصولات بدون جعبه)

پس! در هر دو گرید کارها کاملا نو بوده و تنها تفاوتی که دارند به لحاظ بسته بندی محصول هست هر یک از این دو گرید دارای مزایا و معایب خود هستند که در این بخش برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

مزایای لباس های کیلویی پک دار:

معمولا برای همکارانی که می خواهند اولین بار در زمینه ی فروش لباس های کیلویی شروع به فعالیت کنند در درجه اول این دسته از لباس ها توسط کارشناسان مجرب ما معرفی می شوند.

  1. محصولات بسته بندی دارای ظاهر شکیل و جذاب هستند که مشتریان به اورجینال بودن جنس زودتر اعتماد می کنند.
  2. همکارانی که در فروشگاه از دکوراسیون ویترینی یا قفسه بندی استفاده می کنند به چیدمان فروشگاه ظاهری لوکس و زیبا می دهد.
  3. فروشندگانی که بصورت آنلاین مارکتینگ کار می کنند یکی از اولویت هایشان که به کسب و کار اعتبار می دهد نحوه ی بسته بندی محصول است که در این درجه لباس های کیلویی تمام خصوصیات یک محصول بسته بندی شکیل و مرتب را دارا است.

معایب لباس های کیلویی پک دار: چون این محصولات به صورت کیلویی خریداری می شوند وزن جعبه محصول نیز محاسبه شده که تعداد تکه کمتری نسبت به کارهای بدون جعبه می دهد.

مزایای لباس های کیلویی بدون جعبه یا فله ای :

معمولا بعد از اینکه همکاران مبتدی توانستند محصولات پک دار را بفروش برسانند و با روال کار آشنا شدند بهترین گزینه خرید این دسته از اجناس است،

  1. چون کار به صورت کیلویی خریداری می شود و بدون جعبه هستند تعداد تکه بیشتری نسبت به کارهای جعبه دار می دهد.
  2. همکارانی که در فروشگاه یا مزون خود از دکوراسیون رگالی بهره می برند و مجبور هستند کارها را از بسته بندی خود در آورند تا به نمایش بگذارند، این سری محصولات بهترین گزینه برای خرید هستند.
  3. چون این محصولات تعداد تکه ی بیشتری به ازای هر کیلوگرم می دهند قیمت تمام شده هر تکه محصول نسبت به کارهای پک دار کمتر خواهد بود (مقایسه از یک برند مشابه)

معایب لباس های کیلویی بدون جعبه یا فله ای:

این دسته لباس ها هنگام انباشته شدن در انبار و مراحل حمل و نقل ظاهری چروک به خود می گیرند که بهتر است با روش های مختلف لباس ها صاف شده تا از حالت چروک خود خارج شوند.

حالا که با لباس های ما آشنا شدید توضیحی در مورد نحوه ی بسته بندی محصولات می دهیم.

با وارد شدن اجناس به انبار ما توسط کارمندان مجرب این اجناس بر اساس نوع جنسیت، کاربرد پوشش (لباس زیر، ورزشی، مجلسی)، تنوع فصل، تنوع سایز در پک های 20 – 25 – 30 کیلوگرمی بسته بندی می شوند.

در شرکت ما سعی می شود تمام محصولات با دقت کامل تفکیک و بررسی شوند تا هیچ گونه جنس بنجل یا بدسایز ، زده دار داخل پکیج نباشد تا بهترین سودآوری را برای همکاران زینو داشته باشد.

دوست من در بخش تماس باما می توانید با کارشناسان زینو در ارتباط باشید تا بهترین و دقیق ترین راهنمایی را بصورت رایگان در اختیار شما بگذاریم.

 

تلفن تماس: ۴۲۳۴۲۲۷۱– ۰۴۴ (پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 8 الی 14)

آدرس: استان آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد

(لباس کیلویی چیست)

عضویت در شبکه های اجتماعی زینو