مزیت های پوشاک استوک چیست؟

مزیت های پوشاک استوک

آیا تا به حال با پوشاک استوک آشنا شدید؟ آیا تا به حال لباس های  استوک را تهیه و استفاده کرده اید؟ آیا می دانید مزیت های پوشاک استوک چیست؟ در این مقاله از مجله زینو به تمام این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

مطمئناً اکثر شما با پوشاک تاناکورا و لباس های دست دوم کم و بیش آشنایی دارید. لباس های تاناکورا در واقع لباس هایی هستند که دست دوم محسوب می شوند که به مدت زمان کمی قبلا از آن ها استفاده شده است و در بیشتر موارد دارای ظاهری چندان جالب نیستند. تنها نکته ی مثبت لباس های تاناکورا قیمت پایین آن ها است. اما با این حال تعدا بسیاری از مصرف کنندگان تمایلی به خرید و استفاده از لباس هایی که قبلا توسط افراد دیگری پوشیده شده اند. ندارند و از نظر بهداشتی هم مناسب نیستند.

تا این جا تا حدودی متوجه شدید که چرا لباس های تاناکورا مناسب نیستند. حال اگر بدانید می توانید لباس های نو و با کیفیت عالی و البته با قیمتی مناسب تر را خریداری کنید، پاسخ شما چه خواهد بود؟

ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب از وبسایت گروه تجاری زینو شما را با ماهیت و کیفیت لباس هاس استوک آشنا کنیم.

مزیت های پوشاک استوک

خرید ماهرانه لباس

تعداد بسیاری از علاقه مندان به مد در زمینه پوشاک، سالیانه هزینه های زیادی را برای خرید لباس های مارک دار تولید برندهای مشهور لباس، به خصوص برندهای بسیار معروف اروپایی صرف می کنند. و به قیمت آن ها توجه زیادی ندارند. اما خب در حقیقت همه ما توان مالی لازم و کافی برای صرف هزینه های گزاف در خرید لباس های مارک دار را نداریم و باید خرید لباس های خود را به طور هوشمندانه انجام دهیم.

اکثرا همه ما، با هر توان مالی مایلیم که لباس هایی با کیفیت عالی، طراحی زیبا و جذاب، دوخت منحصر به فرد و با دوام و مهمتر از همه با قیمت مناسب خریداری کنیم. همه ی این موارد را می توانید با خرید لباس از فروشگاه لباس استوک به راحتی تجربه کنید. لباس های نو و ساخت برندهای مطرح اروپایی که از کیفیت عالی، جنس خوب با طراحی زیبا و دوام خوبی برخوردار هستند را می توانید در انواع مدل ها و رنگ های متنوع و برای هر سن و سلیقه ایی در پوشاک استوک پیدا کنید.

از طرفی دیگر، اگر لباس هایی با قیمتی ارزان اما با کیفیت پایین را خریداری کنیم، علاوه بر این که لباس بدون کیفیتی را خریداری کرده ایم، از نظر هزینه هم متضرر خواهیم شد و مجبور به خریداری لباس های بیشتر می شویم. پس صرفا خرید لباس های ارزان نمی تواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد، پس خریدی عاقلانه است که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت و دوام خوبی را نیز برای ما به همراه داشته باشد که در این بین، لباس استوک از بهترین گزینه های یک خرید اقتصادی، خوب و هوشمندانه به حساب می آیند و این یکی از مهم ترین مزیت های پوشاک استوک. چون شما لباس هایی را خریداری می کنید که دارای کیفیت فوق العاده، طراحی زیبا و دوخت عالی، شیک و جذاب و با دوامی بالا و قیمتی  مناسب هستند. و این یکی از اصلی ترین مزیت های پوشاک استوک می باشد.

نحوه ی خریداری پوشاک استوک بصورت کیلویی

لباس های استوک انواع مختلف زنانه ,مردانه ,بچه گانه ,لباس ورزشی و… دارد. این لباس ها کاملا نو هستند و به دلایل مختلف از جمله تمام شدن فصل فروش در انبار ها مانده اند. این لباس ها برای فروش وارد بازار میشوند و معمولا به کشورهای مختلف ارسال میشوند.

فروش لباس های استوک در بسیاری از کشورها وجود دارد. اما فروش لباس استوک برندهای معروف اروپایی طرفدارن زیادی را در بازارهای مختلف دنیا به سمت خود کشانده است و سالانه به کشورهای مختلف صادر میشوند.

زمانی که شرکت های زنجیره ای و بزرگ برند هایی از جمله nike, polo, adidas, LIDL و… تخفیف های 30% 50% 70% روی اجناسی که به دلایل مختلفی یک یا تعداد محدودی از آنها مانده است اعمال میکنند واما در این تخفیفات این اجناس در پک ها با تعداد بسیار زیادی جمع آوری میشوند و شرکت های واسطه با داشتن قراداد با این برند ها آنها را خریداری میکنند و عمده فروشان پوشاک استوک از جمله گروه تجاری زینو این اجناس را تهیه و در دسترس شما قرار میدهند

فروش پوشاک استوک اروپایی از دو طرف مناسب است. اول اینکه با توجه به بالا بودن کیفیت و جنس این لباس ها رضایت مشتری ها را به همراه دارد. دوم اینکه از انجایی که این پوشاک قیمت مناسبی دارند از نظر سود برای فروشندگان به صرفه است و به سود خوبی میرسند.

مزایای لباس های استوک شامل:

  • تنوع بالا برای سلیقه های مختلف
  • رضایت مشتریان به دلیل کیفیت بالای لباس ها
  • قیمت مناسب لباس های استوک نسبت به کیفیت آنها
  • امکان خرید کیلویی در بسته های با وزن متفاوت
  • برندهای معروف اروپایی
  • امکان فروش در همه فصول
  • و…

فروش لباس استوک اروپایی گزینه مناسبی برای فروشندگان حرفه ای است.

مزیت های پوشاک استوک چیست؟

 

یکی دیگر از مزیت های پوشاک استوک قیمت بسیار مناسب آن است

دلایل متعددی برای پایین آمدن قیمت پوشاک استوک وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت. پوشاک استوک در واقع همان لباس های برندهای معروف اروپایی و اغلب مارک دار هستند که بیشتر از نیاز بازار عرضه شده اند. شاید مهمترین دلیل به وجود آمدن پوشاک استوک، تولید تعداد زیادی از لباس ها و با تنوع خیلی زیاد است که در اثر رقابت بسیار فشرده در بین برندهای مطرح اروپایی صورت گرفته اند. بسیاری از این برندهای اروپایی زمان معینی را برای عرضه مدل های مختلف لباس در نظر می گیرند. و این زمان معین معمولا به یک فصل منتهی می شود، یعنی چیزی حدود سه ماه. در هر فصل لباس های جدیدتر و با مدل هایی متنوع تر بیشتر در بازار عرضه می شوند. و به طور معمول تعداد قابل توجهی از لباس های قبلی که به فروش نرسیده اند، در فروشگاه ها باقی می مانند.

اگر این لباس ها که تعداد آن ها زیاد هم است بخواهند به مدت زمان طولانی در انبار نگه دارند. در زمان بسیار کوتاهی انبارهایی پر از لباس های نو و بدون استفاده به وجود می آیند. که خریداری هم ندارند. هزینه ایی که صرف نگهداری لباس های استوک می شود و هم از نظر اقتصادی برای تولیدکنندگان و فروشگاه ها بصرفه نخواهد بود. برای حل این مسئله، کشورهای اروپایی و اتحادیه های پوشاک تصمیم گرفتند که این لباس ها را با قیمت. بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به کشورهای دیگر صادر کنند.

این ایده به سرعت در کشورهای اروپایی عملی شد. و با توجه به استقبال بی نظیری از سوی کشورهای وارد کننده این لباس ها رو به رو شد. در هر فصل تعداد بی شماری از لباس های مرجوعی با تنوع در طرح ها و مدل های مختلف، متناسب با هر سلیقه و سن های مختلف، با کیفیت عالی و فوق العاده به کشورهای وارد کننده لباس های استوک وارد می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

 

گروه تجاری زینو یکی از بزرگترین وارد کننده های اجناس استوک در بازار است که در چند سال اخیر طیف گسترده ای از این محصول ها را در بازار ایران معرفی کرده و مفتخریم توانسته ایم مورد حمایت و رضایت همکاران در این رسته ی کسب و کار باشیم.
عزیزانی که تمایل به شروع این تجارت به صورت اینترنتی یا ایجاد فروشگاه یا مغازه دارند می توانند در قسمت تماس باما با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

(برای عضویت در پیج اینستاگرام زینو اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *